25 October 2009

Jom Makan Nasi Minyak


Alhamdulillah, semalam telah selesai kenduri sempena perkahwinan saya dan Syahidatul Akmal. Semoga korang yang duk baca blog saya ni, ada keinginan dan usaha untuk kahwin..

Kenduri bermula pada jam 12 tengahari, bertempat di Dewan Persidangan Jalan Adika, Grik. Rombongan pengantin berkumpul di Masjid Grik, selepas zohor. Sampai di sana, kami diarak sampai la ke meja makan pengantin.

Selesai menjamu selera, kami melayan tetamu yang hadir. Sehinggalah jam 4 petang.. namun, masih lagi ada tetamu yang hadir, sehinggalah berakhir pada jam 5.30 petang. Kebetulan kengkawan KPIPM ada yang terlambat sampai, namun, kami membuat hidangan VIP di rumah, selepas itu.

Erm.. tak terlambat bagi saya mengucapkan mabruk kepada Us Shah dan Ust Kamariah, dan Firdaus al Hassan dan Idayu, yang juga mengadakan kenduri perkahwinan mereka pada tarikh yang sama, iaitu 24 oktober. Terima kasih kepada pengapit saya, Us Abdullah Arif bin Damanhuri, yang banyak membantu..

Kepada semua pembaca yang mengenali diri ini, sila kontek nombor ana untuk jemputan kat Ipoh pulak, pada 31 oktober ini. Jangan lupa yek..

Pasal gambar pulak, ayat macam saya sebutkan sebelum ini, kalau nak tengok gambar banyak2, mai datang rumah kami nanti.. okeh..

Semoga sahabat-sahabat dapat mendirikan rumahtangga. Jom pakat kahwin..

0 comments:

Post a Comment

 

Ibnu Ir Fadzil Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal