29 October 2009

Walimatul Urus Presiden PMRAM


Salam.. Betulke us Muiz nak kawin? Bile tarikhnya..? Mesej pertama saya send kepada Presiden PMRAM..

Akhir sekali.. mesej yang saya terima pada 27 Oktober lalu.. Cuma saya hanya menyimpannya di dalam inbox..

“Salam, jemput hadir ke majlis perkahwinan saya Abdul Muizz Muhammad dengan Azimah Mahmud pada 7/11 di alamat 123, jalan 3, taman kajang jaya, off jalan bukit, kajang...”

Pagi tadi saya bertanya lagi..

Us Muiz, bule tak ana hebahkan perkahwinan us Muiz dalam blog ana?

Beliau membalas.. Bleh je. Kahwin kna kecoh :-)

Okeh.. cantek.. Ana taruk alamat sekali ye? Saya membalas pulak..

Takpelah.. Us Muiz balas lagi...

Baarakallahu lakuma wa jaama`a bainakuma fil khair...

Tahniah saya ucapkan kepada beliau yang mendirikan rumah tangga seminggu selepas perkahwinan saya.. Beliau akad pada 1 November.. saya pula pada 24 Oktober.. Awal saya lagi daripada dia..

Kepada ahli bait saya....

Kepada ahli bait saya, Bait Janub Saina... cepat-cepatlah kahwin.. Presiden kita pun dah nak kawin tu..

Ahli bait saya ada 3 orang YDP, seorang Exco BKAN, seorang Penasihat BKAN (saya), dan seorang mantan TYDP..

Us Hanafi Zulkipli Yang Dipertua Majlis Kebajikan Keluarga Kedah, Us Abdul Somad Abdul Aziz Yang Dipertua Badan Kebajikan Anak Wilayah Persekutuan Mesir, Us Muhd Najib bin Abdullah Yang Dipertua Keluarga Pelajar-pelajar Kelantan Mesir, Us Mohd Zahid bin Abu Bakar Exco Biro Tabung Kebajikan Kesenian dan Riadhah Keluarga Pelajar-pelajar Islam Perak Mesir, Us Mohamad Zulkifli bin Abdul Ghani Mantan Timbalan Yang Dipertua Keluarga Pelajar-pelajar Kelantan Mesir.. dan saya.. Mantan Yang Dipertua Keluarga Pelajar-pelajar Islam Perak Mesir... Sebelum ini, Us Mohd Khairi bin Abdullah juga ahli bait saya.. sebagai Fellow MANHAL PMRAM..

Sekarang ni.. Us Khairi, Us Zul dan saya sudah pun mendirikan rumahtangga.. Kome bile lagi..? Ape-ape pun.. terima kasih kepada semua ahli bait saya.. dan termasuk Us Faizan Mat Jusoh.. mantan ahli bait.. kerana kome telah mendidik ana dan sama-sama kita pelajari selok belok dakwah.

Tahniah sekali lagi diucapkan kepada Us Muizz dan pasangan.. daripada kami.. Muhammad Mujahid bin Mohammad Fadzil dan Syahidatul Akmal binti Mohd Dahalan..

0 comments:

Post a Comment

 

Ibnu Ir Fadzil Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal