11 April 2010

Kerja Haram : Perkhidmatan Urutan Lelaki Jambu



Satu lagu kerja haram yang telah didedahkan oleh dua orang hamba Allah yang hanya mahu dikenali dengan Zack dan Danial. Kedua-duanya mengaku bahawa mereka adalah di antara golongan gay yang terdapat di Malaysia, dan telah membuat pengakuan di dalam Metro pada hari ini tentang kewujudan 3 pusat urut di Kuala Lumpur yang menyediakan perkhidmatan yang "sesuai" dengan nafsu mereka.

Apakah khidmat itu? Saya agak terkejut wal nak termuntah laksa apabila mengetahui perkhidmatan di 3 buah rumah urut itu menyediakan perkhidmatan "urutan lelaki lembut". "Macam-macam pakej ada", kata mereka. Korang selera tak dengar cerita ini?

Pakej urutan lelaki lembut ini, dinamakan sebagai "King Messege" yang berharga RM 150. Iaitu pakej yang paling best, dan digemari. Pakej-pakej yang lain walaupun dengan perkhidmatan lelaki lembut, mungkin agak terbatas sedikit.

Tetapi dengan King Messege, mereka boleh buat apa sahaja. Antaranya pengurut lelaki itu bertelanjang, boleh mendapatkan dua orang pengurut lelaki, urutan menggunakan lidah dan sekali sekala gigitan dan macam-macam lagi yang boleh menyebabkan anda termuntah. Geli betul bunyi nya.

Bertambah ranggi, pelanggan boleh memilih pengurut yang mereka suka berdasarkan gambar-gambar yang tertera pada dinding. Atau ia diletakkan di dalam album. Semak satu-satu album untuk melihat jejaka manakah yang disukai untuk menjadi tukang urut! Uwekk.. Kan dah termuntah.

Jejaka-jejaka ini disifatkan dengan lembut. Dan urutan lembut ini ditambah dengan pengurut yang telanjang. Kadangkala urutan dengan lidah sekiranya pelanggan pakej ini menginginkannya. Urut guna lidah, sambil-sambil gigit.. Uwekk .. muntah lagi.

Ermm... Perkhidmatan mengurut "seperti ini" sudah pasti diharamkan oleh Islam, tidak kira perempuan atau lelaki yang mengurut. Sekiranya perempuan yang mengurut, diharamkan kerana mendedah aurat, sentuhan yang bernafsu, berdua-duaan di dalam bilik urut dan sebagainya.

Manakala urutan lelaki jambu pula diharamkan kerana mendedah aurat, sentuhan bernafsu dan sebagainya. Juga diharamkan. Baru-baru ini, seorang tukang urut "barang" lelaki mendakwa tidak bersalah dengan kerjanya itu. Katanya "saya tidak pernah berzina". Hakikatnya bukan zina sahaja yang diharamkan.

Semoga kita terhindar dari gejala maksiat ini.

2 comments:

mUHamMaD nASirUdDIn FaIz biN iLiaS on April 11, 2010 at 6:00 PM said...

macam2 hal akhir zaman...GAY nih patut pancung je kot..

Unknown on June 9, 2013 at 4:57 AM said...

AS'KUM WRT DAN SALAM SEJAHTERA !!! HARAP MAKLUM SAYA MENYEDIAKAN PERKHIDMATAN URUTAN TRADISIONAL BADAN DAN BATIN SELURUHNYA
CARA URUTAN : WARISAN URUTAN JAWA

CARA DAN HARGA :
1) SEPARUH BADAN TANPA BATIN ( 45 MINIT ) = RM 50
2) SELURUH BADAN TANPA BATIN ( 1 JAM ) = RM 70
3) SELURUH BADAN DENGAN BATIN ( 1 JAM 30 MINIT ) = RM 90

KEPADA YANG BERMINAT SILA HUBUNGI SAYA : 014-7197049 ( SHAHRUL ) OUTCALL ATAU INCALL SEKITAR KUALA LUMPUR DAN SELANGOR AMNYA ( DI LUAR KL & SELANGOR CAJ NYA AKAN BERTAMBAH MENGIKUT JUMLAH KILOMETER )

www.facebook.com/shahrulzamani.zamani

Post a Comment

 

Ibnu Ir Fadzil Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal