07 June 2010

Khairi Minta Isu Fitnah Pengerusi Tanta Dibawa Ke Parlimen, Lawak Tak?

Khairi buat problem lagi. Sekali lagi dia buat kelamkabut apabila menulis "sesuatu" yang memalukan mukanya sendiri, di dalam Facebook Dato Razali Ibrahim (Timbalan Menteri Belia Dan Sukan).. Tengok di dalam (link) atau pada gambar yang tertera di bawah ini..



Khairi Jalalluddin : Harap bawa isu pelajar Malaysia mengaku jadi wakil kedutaan Malaysia di Mesir. (Yesterday at 7:43pm)

Khairi memang sengaja cari pasal. Sudahlah banyak mengarut dalam Facebook. Kat luar Facebook pun mengarut jugak. Inikah PEGAWAI JPMK? Memalukan! Sikap seperti seorang yang tak matang. Di bawah ini, kalam Faizal.. Kalau gini, saya sokong Faizal..



Wahai mahasiswa, bukalah mata.. Khairi dah mengganas semula (ganas le sanggaattt..). Betul macam Faizal cakap, buat buruk nama kerajaan, nama UMNO dan nama JPMK. Semuanya terpalit kotor disebabkan gaya beliau yang memalukan ini.

Cepat-cepat ambil dia bawak balik Malaysia. Lagi lama duduk sini, lagi buruk nama Kerajaan Malaysia. Nama UMNO pun buruk jugak. JPMK lagi laa.. Tahun ini sahaja, nama JPMK telah diburukkan oleh perangai beliau sendiri. Kesal!

p/s : Terima kasih kepada informer..

Muhammad Mujahid bin Ir Haji Mohammad Fadzil
Fakulti Usuluddin, Jabatan Akidah dan Falsafah
Universiti al Azhar

0 comments:

Post a Comment

 

Ibnu Ir Fadzil Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal