24 October 2009

Selamat Pengantin Baru - Hari Jumaat - 23 Oktober – 4 Zulkaedah

“Aku terima nikahnya Syahidatul Akmal binti Mohd Dahalan dengan mas kahwin sebanyak RM 1500 tunai... lafaz qabul yang disambut oleh saya daripada Us Dahalan bin Ismail, pada 23 oktober, jam 9.30 malam.

Saya akad pada 23 oktober, selepas isya dengan kehadiran sanak saudara terdekat. Alhamdulillah, saya telah berkahwin dengan seorang hamba Allah yang diberi nama Syahidatul Akmal binti Mohd Dahalan. Dulu, tak pernah tahu pun dia ni bakal isteri saya. Memang betul, jodoh itu di tangan Allah.

Kalau nak tengok gambar banyak2, mai datang rumah kami nanti.. okeh... Terima kasih kepada abang Burhan (ipar), yang telah mengimport jurukamera professional untuk majlis ini. Cuma masih dalam proses. Terima kasih buat semua...

24 oktober pulak ada majlis. Nanti saya tulis dalam post baru.. okeh.. terima kasih semua.. dan tak lupa kepada sahabat KPIPM yang turut hadir dalam majlis akad malam tu.. Ustaz Abdullah Arif bin Damanhuri (pengapit), Ustazah Norul Aimi binti Mohd Razi, Ustazah Akmal Hafizah binti Fuad, Ustazah Haziratul Naim binti Sidek.

Muhammad Mujahid bin Mohammad Fadzil
dan Syahidatul Akmal binti Mohd Dahalan




0 comments:

Post a Comment

 

Ibnu Ir Fadzil Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal