10 August 2010

Gambar Kenangan Bersama Potret 4 Presiden


Gambar kenangan.. Bergambar bersama lukisan potret 4 Presiden.

Terima kasih kepada amin yang sudi mengupload gambar ini.. Kalau ada sesiapa yang menangkap gambar potret sepenuhnya, tolong upload ye.. Bermula dari kanan, Presiden PMRAM, BP Solehuddin, saya dan Krew al Fityan..

4 comments:

aminmenulis on August 10, 2010 at 10:03 PM said...

Salam ust mujahid, ana kan ada tangkap gambar yang kat surau tu. tp xtau mana gambar tu. dah terhilang. mungkin kena mintak dengan ust azlan pmc. dia ada simpanan. dengan ana yg ni jer ada.

Ridzuan Adzemi on August 10, 2010 at 11:10 PM said...

Rupa-rupanya ust Mujahid nie seorang pelukis jugak..('',)Banyak betul kelebihan ustaz..

Ibnu Ir Fadzil on August 12, 2010 at 1:21 PM said...

Allah yang bagi kelebihan tu..

Terima kasih amin, kerana sudi uploadkan gambar ni.. tenkiu. :)

Mr. G on August 28, 2010 at 9:50 PM said...

Assalamualaikum.

Mujahid. Nama yg mmg tidak asing bg diri ini..seorang yg mmpunyai bakat menulis n mlukis sejak dari bangku sekolah. TErkejut ada, excited pun ada. Papepun, Tahniah. 1st utk perkahwinan n 2nd untuk mesej dan ilmu dlm blog ni. Teruskan mendalami ilmu dan berjuang untuk Islam. Semoga Allah merahmati segala usaha n pjuanganmu.

Rakan sekelas MML,
Azizi (antraks285@yahoo.com)

Post a Comment

Artikel Popular

Dairy

 

Ibnu Ir Fadzil Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal