04 June 2010

Istilah Kerajaan Gharqad, Siapakah Mereka?


UMNO dan BN Kerajaan Gharqad

oleh : Us Din Tantawi (link)

1. Apabila Israel kini dibantah oleh seluruh bangsa , agama dan kaum ekoran kekejaman tanpa batas Yahudi Zionis pastinya ia menjadi satu petanda bahawa Israel mula tidak mendapat sokongan popular masyarakat dunia .

2. Ia merupakan detik awal yang akan membawa kepada kejatuhan dan kehancuran yahudi Alaihi laknatullah sementara Nabi saw pernah menjanjikan kehancuran mereka .

3. Sabda Rasulullah saw : " Tidak akan berlaku qiamat sehinggalah ummat Islam memerangi Yahudi dan membuatkan Yahudi lari bersembunyi di sebalik batu dan kayu . Lalu berkata batu dan kayu : Wahai Muslim , ini dia Yahudi dibelakangku , datanglah lalu bunuhlah ia . Kecuali pokok Gharqad sesungguhnya ia adalah sebahagian daripada pokok Yahudi ."

4. Pokok Gharqad menyembunyi dan menyelamatkan Yahudi daripada ummat Islam yang memerangi mereka . Saat pokok lain memberitahu mengenai persembunyian yahudi dibelakangnya , Gharqad hanya mendiamkan diri bagai menyelamatkan yahudi sekaligus membenarkan apa yang diperjuangkan oleh yahudi.

5. Kini Yahudi sedang giat menanam pokok Gharqad justeru mereka yakin apa yang disebut oleh nabi saw adalah satu kebenaran yang pasti berlaku. Sebagaimana Nabi saw mendahului statementnya 13 tahun lebih awal mengenai kejatuhan Parsi sebelum ia benar - benar jatuh dan tersungkur di zaman Saidina Umar al Khattab . Nabi juga mendahului statementnya 875 tahun lebih awal mengenai kejatuhan Kerajaan Binzantiniyin [ Rome Timur ] yang menguasai kota Kostantinapel sebelum ia benar - benar jatuh dan binasa di zaman pemerintahan Sultan Muhammad Al Faateh 557 tahun yang lalu .

6. Gharqad ialah nama pokok yang melindungi Yahudi dan menyelamatkannya dari ummat Islam . Dalam dunia ada kerajaan atau negara yang melindungi dan membela Yahudi dari dikecam oleh ummat Islam . Tentunya nama kerajaan atau negara itu ialah Kerajaan Gharqad atau negara Gharqad .

7. Saya kira , selagi mana kerajaan UMNO dan BN menyembunyikan APCO dan Asiasoft dalam negara ini dan tidak menghalau mereka keluar dari negara ini , maka Kerajaan UMNO dan BN juga adalah Kerajaan Gharqad iaitu Kerajaan yang melindungi kepentingan yahudi dan perjuangannya.

8. Selain kerajaan Gharqad , terdapat juga pemimpin Gharqad yang bukan sahaja sanggup bersengkongkol dengan Yahudi sebaliknya membantu Yahudi untuk menakluki Palestine dan Masjidil Aqsa .

9. Setengah ulama' menyebut bahawa tindakan untuk menghancurkan Yahudi mestilah turut sama membinasakan pokok Gharqad yang menjadi tempat berselindung para Yahudi tersebut . Maksudnya , bagi memastikan negara kita tidak diintip oleh yahudi dan mereka masuk menguasai sektor strategik negara seperti sistem komunikasi dan seumpamanya maka kita mesti juga menjatuhkan kerajaan Gharqad .

10. Gelombang kebangkitan ummat menetang kezaliman Yahudi turut tidak dapat dibebaskan dari kerajaan Gharqad justeru mereka sering melindungi Yahudi Zionis . Maka rakyat harus bijak mengambil kesempatan terluang ini untuk menelentangkan kerajaan Gharqad ini .

20 ribu orang dari Masjid Jame' Kampung Baru ke keduataan US , lebih seribu dari Masjid Tabung Haji ke kedutaan US , sekitar 200 orang di masjid negara , hampir penuh stadium di Kota Bharu Kelantan , ribuan yang bangkit membantah Yahudi di tawau Sabah dan di seluruh negara ummat Islam bangkit bermunajat agar Yahudi dibinasakan , maka ia juga sebagai satu signal bahawa rakyat tidak boleh menerima kerajaan Gharqad .

0 comments:

Post a Comment

 

Ibnu Ir Fadzil Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal