10 December 2009

Jadual Kelas Tutorial, Siapa Nak Ambil, Kalau Tanak, Tak Paksa…

Kelas Tutorial yang telah disusun, oleh PMRAM, BKAN dan DPM Alhamdulillah sangat membantu semua orang. Di sini, suka untuk saya senaraikan beberapa kelas tutorial saya, yang saya sendiri menggalakkan semua untuk mengikutinya. Mungkin ada yang mengatakan bahawa ia bukan satu keperluan, namun sepertimana yang telah saya sebut, siapa nak ambil, kalau tanak tak paksa…

Kelas-kelas tutorial yang saya ngajar..

1. Falsafah Tahun 2 Iskandariah – 7, 8 dan 9 Disember (dah selesai)
2. Falsafah Tahun 2 Zagazig – belum ada tarikh
3. Falsafah Tahun 2 Kaherah Ikhwah – 13 Disember
4. Falsafah Tahun 2 Kaherah Akhawat – 15 Disember
5. Tauhid Tahun 4 Usuluddin Iskandariah – 19, 20 dan 21 Disember
6. Dakhil Tahun 3 Usuluddin Iskandariah – 22, 23 dan 24 Disember
7. Tauhid Tahun 2 Syariah Kaherah – dah selesai
8. Tauhid Tahun 3 Usuluddin Iskandariah – belum ada tarikh
9. Tauhid Tahun 3 Usuluddin Zagazig – belum ada tarikh

Insya Allah, jadual akan dikemaskini untuk akan datang.. Kalau rajin, semak la.. “jangan pula rajin ke kelas tutorial, tetapi kuliah ditinggalkan…” WaLlahua’lam


Muhammad Mujahid bin Mohammad Fadzil
Usuluddin, Akidah dan Falsafah
Universiti al Azhar

0 comments:

Post a Comment

 

Ibnu Ir Fadzil Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal