11 December 2009

Ustaz-ustaz Yang Pernah Mengajar Kelas Tutorial Saya, Terima Kasih..

Di musim peperiksaan ini, terkenang saya kepada ustaz-ustaz yang pernah membantu saya dalam pengajaran kelas tutorial.. Mereka membantu saya untuk peperiksaan saya, dan tidak hairanlah saya juga akan membantu adik-adik dalam peperiksaan mereka..

1. Ustaz Helmi Haris (Negeri Sembilan)
2. Ustaz Nizhom (Negeri Sembilan)
3. Ustaz Mohd Hafiz bin Mahmud (Kelantan)
4. Ustaz Mohd Hafiz bin Mansor (Johor)
5. Allahyarham Ustaz Khairul Azhar (Negeri Sembilan)
6. Ustaz Zuber (Kedah)

Tidak lupa juga, ucapan terima kasih kepada ustaz-ustaz Malaysia dan Indonesia yang pernah mengajar kelas tafaqquh saya,..

1. Ustaz Hafiz Jamaluddin (Pulau Pinang) – Fathul Qarib (fiqh) dan Matan al Ajurumiah (nahu)
2. Ustaz Mohd Azrul bin Ismail (Perak) – at Tibyan Fi Adabi Hamlatil Quran (adab)
3. Ustaz Zuber (Kedah) – Matan al Ajurumiah (nahu), Taqribul Muram (Tauhid), Audhoh Masalik (nahu)
4. Ustaz Shahrizan bin Hazime (Kedah) – Taqrirat as Sadidah (fiqh)
5. Ustaz Rohimuddin (Indonesia) – Tasawwuf Amali (tasawwuf)
6. Ustaz Hassanuddin (Indonesia) – Safwatut Tafasir (tafsir), Qatrun Nada (nahu)


Muhammad Mujahid bin Mohammad Fadzil
Usuluddin, Akidah dan Falsafah
Universiti al Azhar

0 comments:

Post a Comment

 

Ibnu Ir Fadzil Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal