30 April 2010

GEMPAR : Adakah Dato Zainal Terlibat Dalam Isu Perpindahan?

Satu persoalan yang timbul, adakah Dato Zainal Abidin Abdul Kadir (bekas Duta) terlibat sama dalam agenda penghapusan muhafazah? Mungkin beberapa klu dapat diperolehi daripada beberapa bukti di bawah.

Antaranya, Muktamar Wafidin yang diadakan pada 24 April lalu, telah dianjurkan oleh The World Association Of al Azhar Graduates. Dan salah seorang yang terlibat secara langsung dalam pertubuhan ini ialah Dato Zainal sendiri. Ia berdasarkan beberapa gambar di bawah.

Di dalam Muktamar Wafidin tersebut juga menyatakan bahawa di Kaherah akan diadakan satu Muktamar Wafidin pada 8 Mei nanti. Dan, saya menjangkakan bahawa Dato Zainal pasti akan turut hadir sama dalam pertemuan tersebut.

Di bawah ini, disiarkan beberapa penglibatan Dato Zainal secara langsung dalam WAAG ini. Saya tidak menuduh ini adalah konspirasi beliau, tetapi cuma melontarkan persoalan, adakah beliau terlibat sama? Kerana beliau adalah salah seorang anggota rasmi pertubuhan ini? WaLlahua'lam.








1 comments:

hunterjb on May 1, 2010 at 7:41 AM said...

salam.. ust mujahid ana minta izin copy and paste kan artikel ini kedalam group FB ini http://www.facebook.com/?ref=logo#!/group.php?gid=108505235857359

Post a Comment

 

Ibnu Ir Fadzil Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal