03 November 2010

Konvensyen PMRAM : Pencetus Kekuatan "Kita PMRAM"


Sumber : PMRAM.org

KAHERAH, 2 Okt - Konvensyen PMRAM yang menghimpunkan seluruh kekuatan PMRAM dari seluruh cawangan samada Kaherah mahupun muhafazah akan berlangsung esok.

Program yang bakal berlangsung esok di Dewan Solah Abdullah Kamil tersebut bakal menyaksikan seramai 278 pimpinan akan turut sertai membincangan beberapa agenda yang telah ditetapkan dalam persidangan Konvensyen PMRAM yang julung kali diadakan.

Dijadualkan pada awal, jumlah kehadiran adalah seramai 310 pimpinan, namun tidak semua yang dapat menghadirkan diri ekoran masih bercuti di Malaysia. Jumlah terakhir yang didaftarkan adalah seramai 278 pimpinan.

"Konvensyen PMRAM ini merupakan agenda yang terpenting bagi PMRAM. Ia merupakan persidangan yang sangat penting dalam kita membina kekuatan dan mengukuhkan kesatuan bersama. Saya kira hasil titik tolak daripada Konvensyen PMRAM ini akan mencetuskan kekuatan "Kita PMRAM" mengikut acuan yang sebenar," ujar Saudara Muhamad Zuhaili Saiman, Pengarah Konvensyen PMRAM 2010.

Konvensyen PMRAM 2010 tersebut akan berlangsung seawal jam 7.45 pagi dengan pendaftaran para pimpinan di Dewan Solah Abdullah Kamil.

0 comments:

Post a Comment

 

Ibnu Ir Fadzil Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal