04 March 2010

Mewakili PMRAM Ke Syria


Baru malam tadi, saya tiba di bumi Syria buat kali pertama dalam hidup ini. Meninggalkan isteri tersayang di Mesir.

Saya telah diminta oleh PMRAM untuk menjadi wakil ke Kolokium Ilmuan Generasi Syam anjuran Persatuan Pelajar Malaysia Syria.

Sebelum bertolak semalam, sempat singgah di pejabat PMRAM menerima amanat dan watikah sebagai wakil PMRAM untuk ke sana.

Saya yang memegang jawatan sebagai Fellow MANHAL PMRAM, telah dipilih untuk menjadi wakil kepada Presiden sendiri untuk ke sana.

Tempoh keberadaan saya di sana bermula 4 Mac sehingga 8 Mac, dan akan tiba di Kaherah pada seawal pagi 9 Mac.

Semalam, Presiden, Ustaz Abdul Muizz bin Mohamad dan Timbalan Presiden, Ustaz Sharizan bin Hazime menghantar saya ke Airport. Terima kasih atas sokongan ini.

Semoga amanah ini dapat ku laksanakan sebaiknya.

Muhammad Mujahid bin Ir Haji Mohammad Fadzil
Fakulti Usuluddin, Jabatan Akidah dan Falsafah
Universiti al Azhar

0 comments:

Post a Comment

 

Ibnu Ir Fadzil Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal