13 March 2010

PMRAM Menghantar Wakil Ke Persidangan Di Syria

KAHERAH, 28 Februari – PMRAM hari ini telah bersetuju untuk menghantar wakil ke Motivasi Smart Mahasiswa Islam Syria, anjuran Persatuan Pelajar Malaysia Syria (PPMS). Program yang bakal diadakan selama 2 hari, iaitu pada 5 dan 6 Mac 2010, menggabungkan mahasiswa Malaysia bagi mewakili beberapa buah negara.



PMRAM yang mewakili mahasiswa Mesir, telah bersetuju untuk menghantar Saudara Muhammad Mujahid bin Ir Haji Mohammad Fadzil, ke program tersebut.

Presiden PMRAM, Saudara Abdul Mu’izz bin Mohamad berkata bahawa PMRAM berbesar hati menerima jemputan PPMS sebagai tenaga pengisi program tersebut.


Saudara Mujahid yang juga terlibat secara langsung di bawah PMRAM akan mewakili PMRAM ke program tersebut. Ini jelas menunjukkan bahawa PMRAM mendapat tumpuan seluruh mahasiswa Malaysia di luar negara.

Beliau menambah lagi, bahawa sebelum ini wakil daripada mahasiswa Melayu di beberapa buah negara lain, pernah mengadakan beberapa siri lawatan ke pejabat PMRAM.

Bahkan sebelum ini, PMRAM pernah menjadi tuan rumah Perhimpunan Mahasiswa Sedunia (PERMIS) yang menghimpunkan wakil mahasiswa Malaysia dari beberapa buah negara. Pada tahun ini, ia diteruskan pula oleh PPMS.

sumber : pmram.org

0 comments:

Post a Comment

 

Ibnu Ir Fadzil Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal