31 March 2010

Pejabat JPMK Caw. Alex = Pejabat Kelab UMNO?

Ia bukanlah tuduhan melulu. Tetapi sekadar menimbulkan tanda tanya. Mungkin saya yang tidak tahu. Minta maaf kalau tersilap. Apabila saya membuka Laman Web Kelab UMNO Iskandariah, mendapati bahawa alamat pejabatnya sama dengan pejabat JPMK cawangan Iskandariah. Tetapi, Pejabat JPMK di Kaherah, tidak sama dengan pejabat UMNO Kaherah, yang terletak di Rab'ah. Sila lihat gambarajah berikut.


Alamat Pejabat Kelab UMNO Kaherah (umnocairo.org)



Alamat Pejabat JPMK di Kaherah dan Iskandariah (jpmk.info)



Alamat Pejabat Kelab UMNO Iskandariah yang sama dengan alamat Pejabat JPMK Cawangan Iskandariah (umnoalexandria.org)

Cuma, saya sebagai seorang mahasiswa berharap agar ia tidak dipolitikkan, dan semua pegawai JPMK dapat menjalankan amanah mereka untuk membantu pelajar sebaik mungkin.

4 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum...

ada ke pejabat untuk kelab umno kat opis tu ke?
rasanye x ada kan...
kelab hanya menggunakan alamat JPMK sahaja kot...

Anonymous said...

Sambungan dari komen diatas:

Saya dari damanhur dan sll pergi buat urusan kat pejabat Alex tu...setakat yang saya tengok kat sana tu,x ada plak ruang atau bilik pejabat untuk kelab UMNO iskandariah..yang ada cuma bilik pegawai, ruang tamu untuk kerani n pelajar buat urusan, bilik stor, bilik untuk solat,dapur dan 2 tandas je..itu yang dpt ank tengok sepanjang buat urusan di sana...Wallahuaklam..

Ibnu Ir Fadzil on April 10, 2010 at 12:40 AM said...

Salam. Saya mohon kepada mana-mana pihak untuk menjelaskan tentang isu yang saya link kan di sini. Mohon penjelasan.

http://ibnuirfadzil.blogspot.com/2009/10/kelab-umno-guna-pejabat-jpmk-untuk.html

Anonymous said...

Salam
Rasanye baik Ust. pergi melawat sendiri kat pejabat kt alex tu..ada ke tidak pejabat kelab UNMO kat pejabat JPMK caw. Alex tu..

sekian ...wassalam

Post a Comment

 

Ibnu Ir Fadzil Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal