07 May 2010

Khairi Baru Setahun Jagung, Sudah Pandai Menafikan PMRAM


Khairi sekali lagi telah menafikan kedudukan PMRAM, dan menghina secara jelas tentang polisi PMRAM. Begitu hampehnya si Khairi ini. Beliu dengan jelas menyebut di dalam blog Atase Akademik

ISU TANTA; Setelah saya melihat apa yang berlaku, dapatlah saya simpulkan bahawa prosedur yang dimaksudkan oleh Presiden PMRAM itu adalah tidak benar dan memang tidak ada dalam Vienna Convention. Semasa saudara presiden dipanggil, beliau tak mampu membuktikan hujahnya dengan dokumen sehingga ke hari ini. Oleh itu, pegawai kerajaan tidak perlu memberi tahu PMRAM jika mereka hendak ke Muhafazah (Daerah). PMRAM mewakili dirinya tetapi tidak mewakili Kedutaan. Begitu juga, pelajar-pelajar jangan fobia dengan prosedur ini. Secara rasminya PMRAM tidak ada hubungan dengan Amin Daulah, itu adalah propaganda mereka untuk menakut-nakutkan pelajar-pelajar.

Khairi adalah Pegawai JPMK yang mula bertugas di Mesir ini pada awal 2010. Baru 4 bulan, dah tunjuk hero. Apa yang hang tahu? Khairi pengecut, penakut dan bacul untuk berhadapan dengan mahasiswa! Tak sanggup untuk turun padang berdialog dengan mahasiswa.

Wahai si penakut! Sudahlah memutarbelitkan cerita. Tiba-tiba sahaja nak carik pasal dengan PMRAM pulak. Sekali lagi saya beritahu, Khairi ini memang jenis putar belit cerita, penakut, penipu, nyusahkan orang lain, suka tabur janji manis, sibuk berpolitik dan banyak lagi.

Wahai dunia!, lihatlah perangai Khairi ini. Semoga Allah membalas segala kejahatan yang hang lakukan. Ya Allah, hancurkanlah mereka yang cuba memadamkan kebenaran, kerana kebenaran itu adalah milikMu!

Muhammad Mujahid bin Ir Haji Mohammad Fadzil
Fakulti Usuluddin, Jabatan Akidah dan Falsafah
Universiti al Azhar

0 comments:

Post a Comment

Artikel Popular

Dairy

 

Ibnu Ir Fadzil Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal