14 May 2010

Buku Terbaru Saya Bakal Muncul, Doakan..


Pulun punya pulun, akhirnya beberapa buku hasil tulisan saya akan diterbitkan tidak lama lagi. Baru-baru ini, saya menerima mesej dari Malaysia, menyatakan bahawa buku saya akan dicetak lagi 2 minggu. Alhamdulillah.

Di Mesir pula, baru semalam saya menyelesaikan semakan dan izin terbit di bawah Badan Penerangan dan Penerbitan PMRAM, untuk menerbitkan buku ke 2 di bumi Mesir. Buku pertama berjudul "Cebisan Hati Manusia" yang hampir habis di pasaran.

Buku kedua ini berjudul "Akidah, Kefahaman dan Pemikiran"... Design kulit seperti di bawah ini, dan akan dieadarkan ke seluruh Mesir selepas peperiksaan nanti. Doakan supaya ia berjalan lancar.


Muhammad Mujahid bin Ir Haji Mohammad Fadzil
Fakulti Usuluddin, Jabatan Akidah dan Falsafah
Universiti al Azhar

0 comments:

Post a Comment

 

Ibnu Ir Fadzil Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal