05 May 2010

Khairi Ber"Janji Manis" Lagi, Belum Ada Apa-apa Keputusan


Janji manis Khairi dan JPMK akhirnya terserlah. Menabur janji memang sedap, semanis mulut orang yang berkata-kata. Tapi hampeh. Tin kosong je lebih. Ketika artikel ini ditulis, jam menunjukkan 11.23 malam, di Rumah Selangor.

Di Dataran sedang diadakan Majlis Menjawab Isu semasa, dan sehingga kini masih lagi berjalan. Sudah sampai ke tahap penutup. Tetapi, semua mata yang menanti keputusan yang Khairi janjikan, sia-sia sahaja.

Katanya, En Zul akan siarkan di dalam web rasmi JPMK hari ini. Macam hampeh. Janji manis, tin kosong. Keputusan yang dijanjikan oleh beliau, hasil daripada pertemuan bersama dengan Syeikhul Azhar, sehingga kini masih belum dibuat. Sedangkan beliau berjanji akan menyiarkan hari ini.

Sia-sia sahaja. Tiada sebarang keputusan yang dibuat, dan segala janji yang dikotakannya langsung tak boleh pakai. Memang buat kerja lembap. Nak update web jpmk pun lembap jugak. Menyusahkan mahasiswa, dan membuatkan kami terus tertanya-tanya.

Muhammad Mujahid bin Ir Haji Mohammad Fadzil
Fakulti Usuluddin, Jabatan Akidah dan Falsafah
Universiti al Azhar

1 comments:

Nuraini Juwita on May 6, 2010 at 9:49 AM said...

salam.janji dah terbukti.cume mungkin lewat sikit.
www.jpmk.info
post pada khamis,6mei jam 5.51am.
bukan di blog atase pendidikan@blog en.khairi tu.

Post a Comment

Artikel Popular

Dairy

 

Ibnu Ir Fadzil Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal