14 May 2010

Khairi Menjatuhkan Air Muka Sendiri Di Dalam Metro


Khairi Terperangkap

sumber : Us Adham (link)

Sikap Khairi yang tergopoh gapah dalam menjawab isu memakan dirinya sendiri. Dalam akhbar Harian Metro hari ini (13 Mei 2010) menjelaskan jawapan balas Khairi terhadap tajuk akhbar sebelum ini (Maqaz Dukacita).

Sekiranya kita meneliti laporan akhbar yang bertajuk "Maqaz Dukacita" sebenarnya banyak menyebelahi pihak JPMK. Namun, disebabkan Khairi terfikir ia adalah satu dakwaan tidak berasas, langsung saja Khairi menjawab tanpa memikirkan apakah implikasi yang akan diterima apabila disoal selidik oleh KPTM.

Sedia maklum, KPTM masih lagi menyiasat isu ini sedangkan Khairi sudah terperangkap dalam menghuraikan jawapannya di dalam akhbar Harian Metro hari ini. Jawapan balas Khairi ini sekaligus akan dijadikan hujah oleh sahabat-sahabat kita yang sudi membantu dalam menyelesaikan isu qiraat ini yang saban tahun berlaku di Malaysia.

Tidak perlu saya menjelaskan satu persatu kesilapan besar yang dilakukan Khairi dalam menjelaskan isu qiraat ini di akhbar secara panjang lebar.

Kepada Khairi, kita tunggu apa lagi selepas ini akan berlaku.Sedia maklum, UMNO akan menang di dalam media-media mereka. Kita menyuarakan di Harian Metro baru-baru ini adalah untuk menunjukkan betapa Khairi sangat tidak profesional dalam melakukan kerja mereka jawapan balas Khairi jelas lagi bersuluh menunjukkan sikapnya sebenar beliau. Situasi sebenar Khairi bagi isu ini adalah kalah dan tersungkur. Waallahu'alam.

0 comments:

Post a Comment

 

Ibnu Ir Fadzil Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal