29 April 2010

Khairi Perlekeh Amnu Daulah.. "Alaa.. Kerani Je.. " Katanya..

Betapa beraninya Khairi memperlekeh wakil amnu daulah.. Dengan selambanya beliau menulis perlekehan tersebut di dalam Facebooknya dengan katanya seperti di bawah..




Mohammad Zuhdi : Masalahnya.. KJ dakwa pengerusi menggunakan kuasa safarah ketika berurusan dengan amnu daulah, dan nak bawa perkara ini kepada En Saiful.. ini isu nya..

Persoalannya.. sapa yang mengaku menjadi wakil safarah?? KJ JANGAN KELIRUKAN ISU!

Khairi Jalalluddin : Puan Salwa adalah saksi utama dalam hal ini, dia pun dah marah polis tu (kerani je rupanya), harap boleh rujuk kat dia.

Mohammad Zuhdi : Puan Salwa marah ke minta maaf?? :) Sebenarnya saya ada bersama Pengerusi dan wakil amnu daulah ketika call Puan Salwa.. KJ tak tau apa-apa kot, yang pasti KJ telah mengeluarkan tuduhan yang tidak berasas kepada Pengerusi, dan ini juga dikira fitnah.. bahaya tau fitnah ni.. :) Saya call hari tu KJ nak makan.. kawan saya call pulak KJ masuk toilet.. kalau tak.. boleh sembang panjang kan :)

Khairi Jalalluddin :) bukan fitnah.. tapi dakwaan.. saksi pun ada. Saya boleh dakwa buktinya dia bawa polis.. / takkan lah saya nak duduk jer kut. Kita mesti bergerak.

0 comments:

Post a Comment

Artikel Popular

Dairy

 

Ibnu Ir Fadzil Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal