29 April 2010

Terkini : Siswi Qiraat Pulang Dalam Keadaan Hampa


Sedih. Siswi Qiraat pulang dalam keadaan hampa setelah tidak dibenarkan masuk peperiksaan. JPMK mana? DPM Mansurah jenuh berurusan dengan pihak Maahad Qiraat. Tetapi apa boleh buat, JPMK MASIH BELUM HANTAR NAMA.. Kenapa ni? Kesal!

Antara yang membantu adik-adik Qiraat di sana ketika ini (11.30 tgh hari) ialah Ustaz Zuhaili Saiman (BP PMRAM), Ustaz Abdul Aziz (BP PMRAM), Pengerusi DPM Mansurah, Ustaz Amirul, Ustaz Labib (mantan BP PMRAM) dan Ustaz Zahimi.

Maka hasilnya, seramai 39 orang terkandas daripada memasuki peperiksaan pada hari ini. JPMK mana? Masih tidur? Di manakah perkhidmatan terbaik yang dijanjikan? Hanya sekadar retorik.

Seringkali mengatakan bahawa "pelajar kita kena belajar rajin-rajin".. Tapi hampeh.. tak boleh pakai. Mereka sendiri menyusahkan pelajar. Di mana hak kami? Kembalikan hak kepada mereka yang berhak terhadap hak tersebut

"Catatan ini ditulis setelah menghubungi Pengerusi DPM Mansurah sendiri sebentar tadi (11.33 pagi), dan mereka sedang berjalan pulang dalam keadaan hampa setelah gagal untuk menduduki peperiksaan"

Muhammad Mujahid bin Ir Haji Mohammad Fadzil
Fakulti Usuluddin, Jabatan Akidah dan Falsafah
Universiti al Azhar

0 comments:

Post a Comment

 

Ibnu Ir Fadzil Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal