19 April 2010

Nak Bakar Hotel Sebab Tak Dapat Bawa Masuk Pelacur

Apa cerita pada Sabtu 17 April di Pattaya? Satu adengan "tak selesa" telah ditimbulkan oleh seorang warga China, Shen Wen Liang, apabila cuba membawa masuk 3 gadis bar ke dalam Hotel Golden Beach. Tetapi disebabkan peraturan hotel, pak cik ni tidak dibenarkan membawa ketiga-tiga orang kakak tersebut.

Pak cik ni kerja sebagai pemandu pelancong haram di Pattaya.. Tapi, cuba tunjuk ganaz dengan membuat cubaan membakar bilik hotel tempat beliau diami. Sampai berasap bilik tu dibuatnye. Malangnya, asap tersebut dapat dikesan dan pihak polis sempat memberkas pak cik tersebut sebelum bilik tersebut dibakar secara "sempurna".

Dia membuat cubaan tersebut kerana tak puas hati apabila 3 gadis bar tersebut tidak dibenarkan masuk.. gadis-gadis ini dibawa masuk untuk dihantar kepada pelanggan-pelanggannya. Fuh.. rupa-rupanya pemandu pelacur.. bukan pelancong. Memang tak da kerja lain.


GAMBAR menunjukkan Liang (dua dari kiri) bertengkar dengan seorang kakitangan hotel kerana dia tidak dibenarkan membawa masuk tiga gadis bar di Pattaya pada Sabtu lalu.

LIANG ditangkap oleh seorang anggota keselamatan.

Muhammad Mujahid bin Ir Haji Mohammad Fadzil
Fakulti Usuluddin, Jabatan Akidah dan Falsafah
Universiti al Azhar

0 comments:

Post a Comment

Artikel Popular

Dairy

 

Ibnu Ir Fadzil Copyright © 2009 Gadget Blog is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal